Hoe gaat onze hoofdpartner Centercom als bedrijf om met alle ontwikkelingen rondom corona? Tony Ismailovski, accountmanager bij Centercom: “we denken altijd mee met de klant voor een gepast voorstel en/of campagne. Ook in deze tijden kijken we naar wat momenteel wel mogelijk en beschikbaar is. Zo hanteren wij een versoepelde en aangepaste annulering.”
Centercom heeft ruim 40.000 A0 vlakken voor buitenreclame, 250 digitale artscreens in vele cafés en culturele instellingen, 500 supermarktschermen en 80 digitale schermen langs snelwegen en drukke binnenwegen. Vooral de artscreens is door de aangescherpte Corona maatregelen zwaar getroffen.
“Solidair en loyaal zijn op dit moment de kernwoorden voor Centercom. We komen graag samen met de klant de crises door en dat betekent kijken naar gepaste oplossingen en prijzen” aldus Tony Ismailovski. Dit betekent geen annuleringsvoorwaarden bij nieuwe boekingen, gratis annuleren tot één week voor aanvang van de campagne. Kortingen zijn mogelijk tot 50 procent. Dit is afhankelijk van regio, periode en beschikbaarheid bij nieuwe boekingen tot 1 juni 2020.