Groei

Groei

MKB-Amsterdam stimuleert groei bij ondernemers in de regio Amsterdam. Door het organiseren van bijeenkomsten en het aanbieden van specials gericht op waardencreatie, groeifinanciering, personeel en organisatie. MKB-Amsterdam organiseert elke maand de Groeiborrel waar het Product van de maand bekend wordt gemaakt. En MKB Amsterdam biedt samen met de HvA een mastercourse aan om je onderneming middels een eigen doorgroeiplan te versterken.

Dien je vraagstuk in

Winnaar Product van de maand: Jitske Naberman van Dutch Museum Gift Shop

Winnaar Product van de maand: Jitske Naberman van Dutch Museum Gift Shop

Dutch Museum Gift Shop is door een vakjury van MKB-Amsterdam gekozen als ‘Product van de Maand’. Dat stond voor deze ene keer helemaal in het teken van producten die van nut zijn in de coronacrisis. DMGS is een online platform voor museumwinkels met als doel musea extra inkomsten te genereren in de anderhalve meter economie. De winnares Jitske Naberman over ondernemen en digitalisering: “ga zo snel mogelijk aan de slag. Volg (veelal gratis) webinars, ga uitzoeken wat de concurrentie doet. Bedenk wat jij belangrijk vindt.”

Sta niet stil en innoveer

Sta niet stil en innoveer

Whello is een online marketingbureau. Voor de crisis zat het kantoor van Whello vol, nu werken de mensen voor een deel thuis. Alles wat zij daarvoor nodig hebben is een wifi- verbinding en hun laptop. Zo werken ze met tools als Google business en chatprogramma Slack volledig in de Cloud. We vragen aan Serge de Sousa co-founder van Whello wat zijn advies is aan MKB’ers in deze coronatijden.