Hoewel er een diepe recessie dreigt, zijn er voor sommige bedrijven juist nu kansen. Voor hen is dit de tijd in te zetten op een groeiplan. Bert Bos, bedenker van een methodiek voor bedrijven die weer willen groeien. De methodiek wordt nu als Mastercourse StartUp-ScaleUp aangeboden bij de Hogeschool van Amsterdam. In het webinar vertellen Nasser en Mitch van Whello over hun marketing groeiplan. Jitske Naberman, winnaar van Product van de Maand, en oprichter van Dutch Museum Gift Shop vertelt hoe zij de coronacrisis heeft aangegrepen om haar kans te pakken. Kijk de uitzending om inspiratie en tastbare tips om je bedrijf (weer) in een opwaartse groeicurve te krijgen.
Kijk hier naar de laatste aflevering!
MKB TV is een productie van MKB-Amsterdam.
Hoofdredacteur Marcia Appels
Met dank aan: Bert Bos, vice-voorzitter MKB-Amsterdam, Jitske Naberman, oprichter van Dutch Museum Gift Shop, Nasser al Kamouchi, marketingstrateeg bij Whello, Mitch Lemans, Business coach bij Whello.
Met bijzondere dank aan Serge de Sousa, co-founder Whello, HD-rent voor het mogelijk maken van deze productie, Daniel Hootmans en Rowin Grunder.
Word lid van MKB Amsterdam! Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken. Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof. Sluit je aan! www.mkb-amsterdam.nl