Vandaag is er weer een nieuwe blog geplaatst in de categorie Blogs onder het kopje Nieuws met de titel: Mag koud bellen nog?. Slechts 3% van je doelgroep heeft precies op het moment dat jij belt behoefte aan jouw dienst of product. Dus eigenlijk bel je altijd op het verkeerde moment. Bedrijven die langer dan twee jaar ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel worden gemiddeld 17 keer per week koud gebeld. Dat is best vaak. Dus is de vraag: Hoe werkt koud bellen wél?! Daarover gaat deze nieuwe blog.

Onze netwerkpartner Make Marketing Magic schrijft hier de komende tijd een tweewekelijkse blog met allerlei handige marketinginformatie waar jij als ondernemer je voordeel mee kan doen. Vandaag dus de vierde, met tips hoe je wel contact kunt maken.

Doe er je voordeel mee!

De volgende blog zal geplaatst worden op 30 januari. Meld je aan voor onze nieuwsbrief (via onze homepage, rechter kolom, onder evenementenagenda) en jij ontvangt dan deze blog als eerste in je mailbox!

24 januari 2018 – Masterclass “Meer klanten? Dit moet je doen”

Met onze netwerkpartner Make Marketing Magic organiseren we op woensdag 24 januari
tevens de masterclass “Meer klanten? Dit moet je doen”. In deze pragmatische sessie laat
Jos Maassen, oprichter van Make Marketing Magic, zien hoe je in 4 stappen zorgt voor meer
klanten en meer business bij bestaande klanten. Meld je aan!»

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Bart Drenth

Bart Drenth

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Energie besparen?

Energie besparen?

De wattjemoetweten (Watt) campagne informeert ondernemers over de informatieplicht energiebesparing. De focus van de campagne verschuift naar energiebesparing: www.wattjemoetweten.nl. Meerdere ondernemers zijn geïnterviewd voor de campagne waaronder Klaas Fuite van Bakkerij Fuite. Dit familiebedrijf heeft de afgelopen drie jaar de CO2 footprint van het bedrijf met 30% weten te verminderen.

MKB TV: duurzaam ondernemen in tijden van crisis

MKB TV: duurzaam ondernemen in tijden van crisis

Duurzaam ondernemen in de crisis, is dat realistisch? Veel mkb’ers hebben nu wel wat anders aan het hoofd. In deze crisis lijkt het handig om investeringen uit te stellen, of toch niet?  Olof van der Gaag, voorzitter Duurzaamheidsraad Amsterdam: “doe het juist nu, het...

Opmerkelijk ondernemen, column Bert Bos

Opmerkelijk ondernemen, column Bert Bos

Toch weer een Belg, flitste het door mijn hoofd toen ik het nieuwe plan las om van Amsterdam een allesomvattende stad te maken. Allesomvattend is Inclusief Noord. Sinds de aanleg van het Centraal Station eind 19e eeuw was de doorslaggevende brug vanuit het centrum...

Ingewikkelde vergunningaanvragen

Ingewikkelde vergunningaanvragen

Gemeenten in de regio werken behoorlijk soepel mee aan plannen van ondernemers om te kunnen functioneren in de anderhalve meter economie. Voor sommige aanvragen ligt dat ingewikkeld omdat er meerdere bestuurslagen en beleidsafdelingen bij betrokken zijn. Dit speelt...

RED WAT ER TE REDDEN VALT

RED WAT ER TE REDDEN VALT

Een open brief van onze voorzitter aan de gemeenteraad: stel een taskforce in. Steunmaatregelen van de overheid zijn en blijven nodig. Maar ze zijn niet genoeg. Omdat financiële steun altijd maar een deel van de kosten dekt en uitstel van betaling geen afstel is. Het enige wat deze bedrijven kan redden is dat hun omzet weer op peil komt. En wel zo snel mogelijk.

Manifesto voor duurzaam en circulair ondernemen

Manifesto voor duurzaam en circulair ondernemen

Precies vijf jaar geleden werd Manifesto opgericht, één van de initiatiefnemers is Erik Friedeberg. Hij vertelt zijn verhaal, drijfveren en zijn motivatie om deze duurzame coöperatie te starten en uit te bouwen. Met crowdfunding wil hij zijn succesvolle duurzame...