Nominaties voor Product van de Maand januari 2020 door Partners MKB Amsterdam tijdens Vaartocht

Geplaatst op 20 december 2019

Tijdens de Dag van de Ondernemer op 15 november 2019 is MKB Amsterdam gestart met de verkiezing van het Product van de Maand.

Bart Drenth, voorzitter MKB Amsterdam: “Wij willen producten uit de Metropoolregio Amsterdam in het zonnetje zetten. Producten die iets bijzonders betekenen voor hun klanten en uitblinken in creativiteit, innovatie, duurzaamheid en vakmanschap. We willen ondernemers inspireren en stimuleren in de (verdere) ontwikkeling van hun producten.”

Het eerste winnende product is “Uitjes met Appelstroop in Balsamico. De Amsterdamse ondernemer Oos Kesbeke kreeg uit handen van Bert Bos van de HvA, initiatiefnemer en voorzitter van de Werkgroep Groei & Ondernemerschap. de oorkonde voor het eerste winnende product.
Hiermee komt Oos Kesbeke in de vakjury van Product van de Maand januari 2020.

De verkiezingen krijgen hun vervolg vanaf januari 2020 tijdens de MKB Groeiborrels, die elke 3e donderdag van de maand in Café Wildschut zullen worden georganiseerd. De maandelijks winnaar wordt bekend gemaakt op de MKB Groeiborrels en in december zal het Product van het Jaar worden bepaald. De winnaar van het Product van de Maand januari wordt op 16 januari in Café Wildschut bekend gemaakt.

Tijdens de Vaartocht met de Partners van MKB Amsterdam op 3 december zijn de opnames gemaakt voor de nominaties van januari 2020.

Benieuwd wie de genomineerden zijn voor het Product van de Maand januari zijn?

De Nominaties van de Maand Januari 2020 zijn:

O Kroket, FEBO
O Witbier, Lowlander Brouwerij
O Regenjas, Maium
O Spijkerbroek, MUD jeans
O Chocoladereep, Tony’s Chocolonely
O Baklava, Şerifoğlu
O Seizoen 2019/2020, AFC Ajax

Je kunt stemmen tot 12.00 uur op 6 januari via onze Facebook pagina van MKB Amsterdam!

De vakjury zal, uit de top 3 van de meest gekozen nominaties door het publiek, de winnaar bepalen. De winnaar wordt bekend gemaakt op de MKB Groeiborrel op 16 januari in Café Wildschut!

Tijd: 17.30 – 19.30 uur
Locatie: Café Wildschut, Roelof Hartplein 1-3, Amsterdam

 

 

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Marja Meijer

Marja Meijer

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Energie besparen?

Energie besparen?

De wattjemoetweten (Watt) campagne informeert ondernemers over de informatieplicht energiebesparing. De focus van de campagne verschuift naar energiebesparing: www.wattjemoetweten.nl. Meerdere ondernemers zijn geïnterviewd voor de campagne waaronder Klaas Fuite van Bakkerij Fuite. Dit familiebedrijf heeft de afgelopen drie jaar de CO2 footprint van het bedrijf met 30% weten te verminderen.

MKB TV: duurzaam ondernemen in tijden van crisis

MKB TV: duurzaam ondernemen in tijden van crisis

Duurzaam ondernemen in de crisis, is dat realistisch? Veel mkb’ers hebben nu wel wat anders aan het hoofd. In deze crisis lijkt het handig om investeringen uit te stellen, of toch niet?  Olof van der Gaag, voorzitter Duurzaamheidsraad Amsterdam: “doe het juist nu, het...

Opmerkelijk ondernemen, column Bert Bos

Opmerkelijk ondernemen, column Bert Bos

Toch weer een Belg, flitste het door mijn hoofd toen ik het nieuwe plan las om van Amsterdam een allesomvattende stad te maken. Allesomvattend is Inclusief Noord. Sinds de aanleg van het Centraal Station eind 19e eeuw was de doorslaggevende brug vanuit het centrum...

Ingewikkelde vergunningaanvragen

Ingewikkelde vergunningaanvragen

Gemeenten in de regio werken behoorlijk soepel mee aan plannen van ondernemers om te kunnen functioneren in de anderhalve meter economie. Voor sommige aanvragen ligt dat ingewikkeld omdat er meerdere bestuurslagen en beleidsafdelingen bij betrokken zijn. Dit speelt...

RED WAT ER TE REDDEN VALT

RED WAT ER TE REDDEN VALT

Een open brief van onze voorzitter aan de gemeenteraad: stel een taskforce in. Steunmaatregelen van de overheid zijn en blijven nodig. Maar ze zijn niet genoeg. Omdat financiële steun altijd maar een deel van de kosten dekt en uitstel van betaling geen afstel is. Het enige wat deze bedrijven kan redden is dat hun omzet weer op peil komt. En wel zo snel mogelijk.

Manifesto voor duurzaam en circulair ondernemen

Manifesto voor duurzaam en circulair ondernemen

Precies vijf jaar geleden werd Manifesto opgericht, één van de initiatiefnemers is Erik Friedeberg. Hij vertelt zijn verhaal, drijfveren en zijn motivatie om deze duurzame coöperatie te starten en uit te bouwen. Met crowdfunding wil hij zijn succesvolle duurzame...