Afgelopen dinsdag organiseerde MKB-Amsterdam samen met Brown Cow en Manifesto een bijeenkomst voor ondernemers.
Onderwerp was “aanpassen of uitsterven”, essentieel in een tijd waarin verandering een continu gegeven is en waarin je als ondernemer iedere keer weer bewust de afweging moet maken om wel of niet op in te spelen op weer een nieuwe trend.
Drie ondernemers deelden hun ervaringen hoe zij met veranderingen hebben moeten omgaan. Sander Lusink van Oger, ook bestuurslid van MKB-Amsterdam, vertelde dat Oger in de economische crisis nadrukkelijk heeft ingezet op een zogenaamde instap-collectie. Marie Jose Hoefmans illustreerde hoe haar idee voor het aanbieden van een zogenaamde sleutel voor je digi-gegevens op haar pad kwam en Matthijs Otto van NetworkTables deelde hoe hij van Eat & Meet tot NetworkTables gekomen.
Daarna konden de deelnemers aan de bijeenkomst in kleine groepjes hun eigen vernieuwingsopgave delen met anderen. Een zeer inspirerende bijeenkomst op de prachtige transparante locatie van Manifesto!
Klik op de foto om het hele album te zien.